Camatarii de la CEC Bank

Încep acest articol prin a spune că nici eu, nici vreo rudă de-a mea nu are sau nu a avut vreo legătură cu CEC Bank. Părinții mei nu au mai călcat într-o sucursală CEC de ani întregi, iar eu n-am văzut niciodata cum arată vreo sucursală a „băncii statului român” pe dinăuntru. Niciodată. Bun, acum putem începe povestea.

Prin ianuarie 2018 am primit o cartelă Telekom de la mama. Eu am un telefon dual-sim și pe el mai am o cartelă de Vodafone, pe care o am din 2009. Dar pentru că uneori tata uită să îmi reîncarce cartela de Vodafone (sunt pe prepaid), uneori mă aflu în imposibilitatea de a folosi miile de minute și de MB de la Vodafone. Așa că părinții mei au considerat că ar fi mai bine să am o cartelă de pe care să pot suna când nu mai am credit pe Vodafone.

Doar că e o mică problemă: numărul meu de Telekom a avut înainte un proprietar care cam are probleme cu banii. De unde știu asta? Pentru că primesc cam câte două mesaje pe zi de la CEC Bank cu următorul text:

„Disponibilul din contul atașat cardului 424XXXX469 este mai mic decât limita de alertă de 10 lei stabilită de dvs. Disponibil 4.67 lei”

Ideea e că tipul care avea numărul meu de telefon înainte avea două carduri. Ambele cu limită de alertă de 10 lei. Și, în mod miraculos, ambele au 3-4-5 lei pe ele. Haios e că uneori mai primesc și mesaje cu „cardul a fost alimentat cu suma de XX lei”, mesaje urmate imediat de „Ați retras XX lei. Disponibil 4.67 lei”. Minunat.

După vreo 3-4 luni de mesaje în fiecare zi, m-am enervat și m-am decis să îi sun. Discuția cu CEC Bank a decurs în felul următor:

  • Bună ziua, am primit o cartelă de Telekom pe care tot primesc mesaje de la compania pe care o reprezentați despre două carduri, probabil cele două carduri aparțin fostului deținător al numărului de telefon. Primesc diferite mesaje: ba am sub limita de alertă, ba am alimentat, ba am retras. Eu nu am niciun card la dumneavoastră și nu am nicio legătură cu dumneavoastră și aș dori să nu mai primesc mesaje.
  • O secundă…o să vă deschidem o sesizare…numele dumneavoastră?
  • Ian XXXXX XXXXXXXX.
  • CNP-ul dumneavoastră?
  • Uhm…nu-mi știu CNP-ul pe de rost și, din câte știu, nu aveți voie să îmi cereți CNP-ul. Plus că nici nu sunt major, am doar 15 ani.
  • Pai dacă sunteți minor nu vă putem face o sesizare…
  • Păi și eu ce să fac?! (îmi sărise puțin țandăra) Eu vreau doar să nu mă mai stresați cu mesaje! Tocmai pentru că nu sunt major e clar că acele carduri nu sunt ale mele, iar eu nu pot să fiu clientul dumneavoastră.
  • Ok, o să trimitem plângerea dumneavoastră la centru… numărul dumneavoastră de telefon?

Bun, după ce am vorbit cu respectabila operatoare de call-center, credeți că s-a rezolvat ceva? Bineînțeles că nu. Timp de două zile nu am mai primit nimic, după care iar au început să vină mesajele. Să nu mai spun că am așteptat vreo 10 minute până să pot vorbi cu o operatoare.

Nici nu le pot da block sau să îi bag în blacklist, pentru că nu îmi trimit pe un număr de telefon. Când primesc mesajele îmi apare „CEC_Bank”, și, dacă vreau să dau call de pe numărul de telefon de pe care îmi trimit mesajele, mă trimite la „2322265”. Și numerele se schimbă mereu.

Mie mi se pare foarte urăt cum se comportă. Se comportă precum cămătarii supărați că nu au primit banii.

A, și Telekom nu are absolut nicio vină în situația asta. Au fost profesioniști și nu am avut niciodată nicio problemă cu ei, ba chiar, pe unde mă plimb eu, au semnal mai bun decât Vodafone-ul. Singurii vinovați în această situație sunt cei de la CEC Bank.

Leave a Reply

  

  

  

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.